Greys Anatomy!

idag, äntligen börjar det igen! I löööve Greys Anatomy, det är lika bra som Sex and the city, kanske lite bättre t.o.m. Jag och Linnéa ska mysa ner oss i soffan och njuta i två timmar, kan det bli bättre eller?

idag vaknade jag av att mamma väckte mig kl 8 innan hon gick till jobbet, tack så mkt! Men som tur somna jag om och vakna när klockan ringde, 09:00. Efter det kunde jag inte somna om =/ Så jag satte mig framför TV:n, och illa nog fanns det inget att kolla på. Så jag kollade på någon konstigt film på canal+
Vid ett tiden åkte jag och Linnéa ner på stan, jag skulle boka körskola. Har äntligen börjat orka bry mig igen om det där j**la körkortet. Tar verkligen musten ur en när man kuggar. Så nu får jag börja köra med pappa igen, om jag nu ska klara en uppkörning..
Men först gick vi och åt på Nancys som vanligt. Idag blev det faktiskt pastasallad, har inte ätit det på evigheter. Helt okej, men lite för mkt fetaost, jag trodde att jag aldrig kunde få nog av fetaost, men idag blev det lite mkt.
Träffade Mikkis och Mia som sat där när vi kom upp, så vi gjorde sällskap med dom.

Snart ska jag gå iväg till Linnéa och mysa lite med henne, men först måste jag lägga in lite musik i mobilen..



image223

image222

- Grattis till Katherine som vann en Emmy i veckan för bästa biroll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0