if only you..

Idag har jag umgåts med min underbara syssling Katta. Har aldrig sett henne som en syssling utom nästan en syster till mig. har alltid sett upp till henne. Först gick vi runt på stan och strosa. Bråka lite med bokhandeln eftersom dom fortfarande inte fått in min mattebok. Åt en underbar lunch på Nancys, Jan frågade om jag hade fastnat på burgurn=p Som jag självklart gjort!!

Sen bar det av till moraberg där jag skulle leta efter hörlurar till mobilen. Var på elgiganten och siba först. Och såklart hade dom inga. Sist gick vi till OnOff där två killar nästan sprang till oss för att hjälpa oss. Dom var hur trevliga mot oss, hjälpte mig som faan. Sen när vi hade betalt sa jag till katta: Vi måste vara jävligt snygga idag ;-)
Sen åkte vi till Ica Maxi för att inhandla vattenpistol, Katta skulle ha nollning imorrn i skolan. Jag vill också!! OCh killen som killen som jobbade där gjort allt för att hitta vattenballonger som katta ville ha. Jag vänder mig om till henne när han går och kolla på lagret och säger: FAN va vi måste se bra ut. Har aldrig varit med om sån här service ..

Nu har jag bestämt mig. Om jag får en fast anställning eller ngt liknade ska jag fixa lägenhet. Var inne på Telgebostäders hemsida och hitta en hel del=D


image186image187image185


Danny feat Therese - If only you

Kommentarer
Postat av: Raffe

heter det inte burgul???? ;)

2007-09-09 @ 00:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0