Ingen Grönan och ingen Mange Schmidt!

Kan det bli värre idag?! Stanleys är fortfarande stängt pga av någon vattenläcka och det regnar för mkt för att åka upp till Grönan. Men vi ska iaf fira Sandra och det kan bli jävligt kul=)

Igår böjade kvällen med middag hos mig. Fläskfilé med pommes. Vi kollade på idol kl 20 och jag bad till gudarna att Knut skulle åka ut. Om ni såg programet igår, det såg ut som hans tjej var hon som spelade Jennifer i Skilda Världar för ett antal år sen. Johanna gick vidare till Madde som hade ngt innan hon flyttar till London. Vi andra, jag, Linnéa och Katta fortsatte med att förfesta hos mig. Sen tog vi taxi till TK och led förbi kön=P Men innan så mötte vi på en liten dragen Johanna som senare inte skulle komma in på TK. Synd, hade velat ha henne där=(
Fick skjus hem vid 2 tiden av Kattas brosa som tog körkort här om veckan, Grattis!

Idag blir det forsborg. Får se hur vi gör med utgången ikväll. Det är ju 21 på TK idag, så det är inte säkert att vi kommer in=/ 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0