måndag

Ska snart kila ner på stan, ska kolla om jag får med Linnéa ner. Känner för att ta en långfika med henne. Har inte träffat henne sen i tisdags eller onsdags, kommer inte ihåg när det var senast=p
Sen blir det hem att göra mat. Nu när jag är arbetslös får jag vara som ett hembiträde här hemma, nja inte rikigt. Men jag hjälper till mkt mer än förut. Lagar mat, tvättar och städar.
Hoppas det blir bättre väder, jag och Patric har pratat om att vi ska ut och mationera. Behöver verkligen det!!
Sen kanske jag ska gå med Sandra till Coop. Hon ska lämna in en ansökan till Coop.

Här är lite bilder från helgen





- Du vet att jag finns här om du behöver prata, du är min bästa killkompis och kommer alltid att vara. Den tiden du du går igenom nu har jag gått igenom. Vet att det känns förjävligt, men en dag kommer du komma över det. Det kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har det tagit slut mellan honom och Elin? =/

2007-09-10 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0