onsdag

träningsnarkoman. ja, det kan man kalla mig för. nu har jag motionerat tre dagar i rad. man mår så mkt bättre, känner verkligen det. Men är lika trött fortfarande, gäspar dagarna långa.. tror det är höstvädret, det är ju mörkt nästan hela tiden, iaf grått!!
kom iväg till worldClas idag, äntligen! Joe och Linnéa hängde på. Vi hade en liten armtävling, man håller ut armen i luften och håller i en vikt. och jag vann, konstigt nog. Linnéa vann bentävlingen, men jag delade andraplatsen med johanna.
Luncha sen med Joe på nancys sen gick vi runt och kolla lite. Hittade inget roligt=/

Ikväll ska jag och Linnéa ut på stanleys och sjunga lite karaoke. Lika kul varje gång. Hoppas vi får med oss Joe, hon lät sugen när vi skildes vid bussarna. Ska kila över till Linnéa snart.


I spelningslistan just nu:

Danny feat Therse - If only you
Kelly Clarkson- Never agian
Da Buzz- Baby, listen to me
Fergie- Big girls don't cry
Mika- Love today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0