Sandra 19 år

höst och åter höst. nu känner jag verkligen att jag behöver åka utomlands. men ekonomin tillåter inte.
Har äntligen hittat en höstjacka, så nu behöver jag inte gå i min vårjacka. Köpte en sjal till.
Luncha med Linnéa och Martina, sen joyna Johanna och chris som vi träffade på vid nancys.

Är helt förstörd idag. Känner att jag skulle kunna gå och lägga, och jag tänker nog göra det. Måste hålla mig vaken till Idol börjar igen! Måste se vilka som går till final.
Imorrn ska jag upp tidigt och städa. sen åka ner och luncha med patric och köpa present till Sandra, som fyller år idag.


Grattis babe!

image228 image229













 

Kommentarer
Postat av: Juha

Hälsa grattis från mig!

2007-09-28 @ 00:30:57
URL: http://bastubacke.blogg.se
Postat av: Anonym

vem e patric?

2007-09-28 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0