tisdag

Upp och hoppa imorse. Matte C väntade=/ Usch, jag hatar verkligen att gå upp tidigt på morgonen. Som vanligt krylla det med folk på bussen til VG. Otoligt nog fattade jag och Linnéa en hel del på dagens lektion=D Prov om en vecka och det ser inte alls ut bra. Jag har inte ens en bok! Bra Karin! Ska beställa en på nätet snart, har varit nere på akademinbokhandeln och bråkat med dom 3 gånger tror jag. Eftersom dom inte fått in den på snart 3 veckor.

Snart ska jag träffa min lovly friend Jessica. Vi ska luncha på Nancys, lite pinsamt för mig. jag var nämligen där för några timmar sedan och köpte en frukost=p Sen ska vi gå runt på stan och kolla lite. känns som jag varit på stan varje dag sen i torsdag, men som tur är det inte så, haha!
Linnéa och jag har pratat lite smått om att gå ut imorrn, men jag är fortfarande väldigt osäker. Just nu är jag inte så partysugen och sugen på att dricka. Eftersom jag sydde som en gris! Nu kom jag på att jag inte lagt in bilderna från kräftskivan, så det gör jag nu när jag har tid ( :

Fikade med Linnéa igår!



- Jag tog en äppelpaj med latte och Linnéa en daimtårta med en latte, muums!

Kräftskiva 2007-09-01



- Jag vet mikkis att du var avis på mörtens solbränna, men var du verkligen
tvungen att symma henne med flaskan=p


- Hahah! Är det någon som vet varför vi började vi dom här konstiga sakerna? =O



- Nu har jag fått bildbevis varför jag mådde som ett svin på söndagen. Jag spydde från
kl 8-16. Det komiska var att Linnéa hade spyt på natten och jag hade inte vaknat. När det
är min tur kl 8 går jag in och ser att mammas kläder, Linnéas löshår och en papperskorg
finns i badkaret. Jag började undra vad jag missade under kvällen, jag tänkte att det var väl
ingen som spydde innan vi åkte till TK. Men det va Linná som hade råkat spy ner allt som låg i
badkaret. Dessutom hade hon lyckas hämta skurvatten och moppat. Allt det här hade hon gjort
när hon fortfarande när hon var packad! Efter kl 9 spydde jag och Linnéa ikapp. Varannan gång
blev det.
Vi både var utmattade vid 12 och skulle försöka att börja städa. Men sen var det
bara att börja spy igen, till slut låg vi bara och skratta i sängen hur jävla kul det såg ut.
- Hur jävla dumma är vi, vi ligger här och garvar åt spya! Vilken jävla humor vi har, sa jag
efter ett tag. Men vi fick vad vi förtjänade. Jag har ju då fått höra en hel del från den kvällen.
Jag ska ALDRIG dricka så där mkt någe mer!! Det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha vilka bilder :D

2007-09-13 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0