Torsdag

Snart helg! Längtar som en idot. Det kommer bli en fullplanerad helg, skönt på ett sätt!=)
Imorgon ska jag, Katta och Linnéa ut. Jag hoppas verkligen att Katta inte bangar som hon har gjort dom senaste 10 gångerna. Ska släpa med henne isf! Har bjudit henne på middag, Linnéa och kanske Martina skulle komma. Hängde inte rikigt med igår när Linnéa prata med Martina igår. Då blir det TK. Ska ta kontakt med min lilla källa om man kan bli uppskriven på gästlistan=P

På lördag ska jag Linnéa och Katta upp till grönan. Scania hyr hela grönan, så man åker allt gratis=D
Sen bär det av till forsborg. Hon har fyllt år så vi ska fira henne. Ska bli jätte kul. Utgång till Stanleys där världens bästa Mange Schmidt spelar xD

Nu måste jag spriga till bussen! Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0