Bloggtimme

Dags att blogga lite innan folk börja tjata på en igen;)

Jobbar och sliter på jobbbet. Har haft mkt nu i veckan, vi håller på att inventerar för fullt. Idag har jag träffat Katta, gick lite på stan, sen gick vi och åt på Lillebrors. Längtar som en galning till helgen, ska bli så skööönt!

Imorgon händer det inte så mkt, jobbar till 16 sen ska jag bara hem och softa. Lördag ska jag och Johanna till Sthlm och shopppa loss. Linnéa kanske hänger på:) Sen blir det myskväll hemma, ev hos Johanna:)
Ska bli skönt att ha en alkoholfri helg, så kroppen får rensas;)

Nu ska jag fixa i rummet, för imorgon kommer städtanten=p

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra kväll.

2008-04-24 @ 22:05:24
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0