En superbra helg:)

Har varit en bra helg:) Bara tagit det lugnt och inte gjort för mkt..

I fredags var jag och Fia ute hos Katta som jag skrev förut. Igår åkte jag ut till landet, men först blev det lite shopping med mamma i Eskilstuna. Hittade lite mer än bara jeans;) Blev också en tröja från Gina Tricot, hårpspray, puder, strumpbyxor från HM. Jeansen hittade jag på Bikbok. Dom har jätte bra jeans som jag kan rekomendera! Tyvärr så har dom små storlekar enligt mig, känns lite jobbigt när man provar kläder;)

Idag har jag bara slappat. Åkte hem från stugan vid 15, hemma hann jag fixa i ordning min garderob så alla kläder ligger inte längre på golver, som är väldigt skönt:)

Nu ska jag kolla på Flight Plan och sen sussa. För imorgon är det en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0