Godnatt!

Tänkte skriva några rader innan jag går och lägger mig:)

Det går fortfarade bra på jobbet, jätte nöjd:) Så mkt bättre än det förra! Efter jobbet har jag inte gjort så mkt nytta. Beror nog på att jag har haft sprängande huvudvärk. Funderar seriöst att gå till en optiker och kolla synen. Har ont i huvuvdet minst 3 gånger i veckan, så ngt måste det bero på!

Nu är det bara 1½ arbetsdag kvar, så skönt att få lite långledigt igen:) Ska bli jätte kul att Linnéa ska bo här några dagar:) Kan sitta uppe hela natten och snacka en massa skit;)

Nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ska bli så nice! Love you!

2008-04-28 @ 22:15:11
Postat av: doran

du sa nåt om huvudvärk...testa massage!. kan vara spänningshuvudvärk från nacken, man spänner sig en massa utan att tänka på det. det hjälpte för mig iaf =) och så är det skönt också, hehe. lycka till!

2008-04-29 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0