Gonatt i stugorna!

Nu är det dags att gå och lägga sig. ska bara betala en räkning:(

Inte hänt så mkt idag. Jobbade till 17, sen åkte jag ner på stan ett tag och kollade läget. Hittade ett plagg som jag kanske ska ha på lördag, la undan det så Linnéa får vara smakråd imorgon:)

En bra dag imorgon. Jobbar till 16, sen ska jag träffa Linnéa på stan. Sen blir det mys under kvällen. Går rykten om att jag ska hjälpa Linnéa med att riva ner hennes tapet imorgon;) Tror vi ska hinna med någon film eller lite tv tittande också:) Sen hem och sova, för på lördag smäller det=D

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

på lördag,på lördag:D

2008-04-11 @ 15:25:18
URL: http://beccsandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0