Hej hopp i stugan!

Tänkte skriva lite blogg innan jag går och lägger mig:)

Jobb som vanligt idag då. Har gått jätte bra, hade något att göra hela dagen, så det var ju skönt.
Sen åkte jag och mamma till Ikea för lite shopping! Men det blev mindre än vad jag tänkte. Ibland hatar jag bara Ikea! Varför säljer man inte beslag till speglar för?!! Varför kan man inte sälja rosa tyger?!!

Börjar planeras inför lördagen nu. Shiet vad tiden har gått fort. Tyckte inte det var länge sen när man fyllde 18:p
Men det ska bli skönt att slippa fråga runt folk om dom kan köpa ut dricka till en. Väntar bara in helgerna då man kommer få en massa sms om man ska förbi systemet, haha! Men det är lugnt, man kan nog ta bra priser som utköpare;)
 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0