Jaha, då var man 20 år

JA MÅ JAG LEVA;)

Då har man lämnat ungdomslivet och blvivit vuxen:( Vill inte bli vuxen!!


Har haft en toppen dag. Blev tårta på jobbet, sen nu ikväll var jag och familjen ute och åt, blev Barolo. Och gissa vad som händer där! Jag skulle beställa en cider men eftersom jag inte hade leg med mig så fick jag ingen! Allvarligt?!?!

Har fått lite paket också:) Av mina föräldrar fick jag ett presentkort från en frisörssalong, ska få färga, slingra och klippa mig, behövde verkligen det=D Sen fick jag även Taco porslin, 4 tallrikar och och en form där man kan ha taco tillbehör. Av brosan fick jag pengar till att köpa en tröja från Vila, han är så söt ibland;)


Hade ju som sagt firande i lördag. Mina närmsta vänner var hos mig och parta loss lite;) Hade vekligen viljat bjuda fler, men då hade jag säkert kommit upp i 50 pers eller ngt. Så jag hoppas på att det blir fest sen så kan man verkligen bjuda alla man vill bjuda:) Fick underbara presenter av mina vänner också. Skor, en ring, örhängen, presentkort från HM och ett presentkort på SPA på Sydpoolen, I loooove! Tack alla för presenterna!!!


Syns vi på systembolaget på fredag?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0