Klagomål

( Skrev igår, men blev ngt fel så lägger ut det idag ist )


Har fått en del klagamål för att jag inte har bloggat på ett tag. Visst har jag inte orkat blogga vissa dagar, men för det mesta har det varit fel på bloggsidan!

Men nu är jag igång igen:) Orkar inte rabbla upp allt som har hänt den senaste tiden, för mkt helt enkelt;)
Igår var iaf jag och Johanna nere på stan och prova det nya cafét, Café Milano om jag inte minns rätt på namnet. Helt okej ställe, mkt bra tacotallrik som jag kan rekomendera!
Idag har jag jobbat och slitit som vanligt, varit lugnt på jobbet idag, så det gick rätt segt idag=/ Sen har jag även träffat Johanna idag me, alltid lika trevlgt. Kollade på DH tsm, men det blev mkt snack också. Börjar planera lite för de två helger som kommer, hoppas vi kommer på ngt riktigt kul:)

Har börjat med en ny motionsrunda. Från och med idag ska jag gå från mitt och sen ner på stan. Jätte skönt idag när solen låg på. Lite senare i vår ska jag börja cykla till jobbet, borde ta ca 40 om jag inte räknat helt fel, haha!

Nu är det dags för läggning för min del!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0