Kurran skriver igen;)

Dags för en liten uppdatering;)

Idag var jag uppe i sthlm med Johanna, jätte mysigt:) Gick runt i tusen affärer kändes det som. Det jag var på jakt efter var en väska och en jacka, det hittade jag såklart inte. Men hittade lite annat, bla en tröja från Gina och ett linne från Indiska. När vi åkte hem vid 16 var vi helt slut.

Ikväll har jag och Linnéa varit hemma hos Johanna och kollat på film och pratat en massa, länge sen man gjorde det. Får bli oftare tycker jag, sen måste Mimmi vara med nästa gång:) Vi kollade på Good Luch Chuck, den var jätte bra! En riktig tjejfilm;)
 
Längtar som en galning till nästa helg, ge mig den 2 maj nu!

Tack tjejer för ikväll, love you! Vet inte vad jag gör utan er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart vill ja va me nästa gång! =)

2008-04-27 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0