Mösspåtagning imorgon

Då har snart hela tisdagen gått. Helt slut som vanligt=p

Har inte gjort så mkt mer än att jobba idag. Har börjat ta mer beställningar per telefon. Det är hur kul som helst, eller nästan iaf;) Alla är så trevliga och man kan verkligen skämta med dom:) En kille ringde från norrköping ringde idag och jag verkligen inser att jag är kär i deras dialekt! Har alltid älskat den sen jag lärde känna en kille från Norrköping. Så varöfr inte flytta ner till Norrköping någon dag;)

Imorgon är det valborg, men även mösspåtagning. Herre gud vad jag känner mig gamal när jag inser att 89orna tar studenten i år! Kommer gråta när jag ser alla på stan med studentmössor:( Förra året var jag på Hamn och det var lika varmt som en bastu tror jag. Halva Södertälje var nog där, shiet pommes frites säger jag bara. Det är kanske därför jag väljer att inte gå ut på valborg/mösspåtagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0