Uppdatering


Lördag. Var på bio med Johanna och Felicia på Heron City. Vi såg 27 dresses, jätte bra film! Vi hann även med lite bowling, jag vann första omgången sen kom Johanna på andra och gjorde 2 strikes! Säger bara tuuuur:p I bilen hem så fick vi ett ryck, vi skulle gå ut. Men vi körde på att vara nyktra.

Söndag. Skulle ha åkte till Ikea men garderoben hade inte kommit in än. Så det var bara att vara hemma och ta det lugnt hela dagen.

Måndag. Sista dagen på jobbet ute i Hallunda. Dagen gick rätt fort som tur var:p Sen var det bara hem och ladda om för det nya jobbet:)

Tisdag. Första dagen på det nya jobbet ute i Södra. Gick jätte bra:) Men mkt att ta in och så. Alla på jobbet är jättre trevliga:) Min garderob hade fortfarande inte kommit in och jag var jätte arg:p

Onsdag. Min garderob finns nu i Barkarby!! Jag och pappa åker dit. Vi kommer dit 30 min innan dom ska stänga, så det är bara att springa genom ikea. Garderoben var nerpackad i två kartonger, och dom vägde 45 kg var. Höll på dö när jag skulle bära:p Gymma mer tack! Johanna och Felicia kommer förbi mig utan förvarning:p Vi kollade lite på Greys Anatomy och prata lite.

Torsdag. Började känna mig rikigt sjuk. Trodde jag skulle få halsfluss eller ngt. Hade lite feber och var helt död under hela dagen. Skulle ha gått på Forsborgs skiva men hamna i sängen hela kvällen ist. Ville verkligen gå!

Fredag. Kände mig mkt bättre, kanske för att jag hade sovit 10 timmar och ätit en massa alvedon:P På fredagar slutar vi kl 16, hur skönt som helst:) Katta kom och plockade upp mig på stan. Vi åkte förbi Fias nya lägenhet, inte alls avis att hon bor 5 min från stan! Lägenheten var jätte fin:) Vi tre åkte sen och handla lite mat på Maxi och sen vidare ut till Taxinge där Katta bor. Hon hade också flyttat och hennes hus var också fint:)
Det blev en tjejkväll och det var jätte mysigt:) Kom hem runt halv elva och somna redan vid tolv:P

Lördag. Ska snart åka till Eskilstuna. Ska möta upp mamma där. Vi ska gå lite på stan och kolla. Jag är ute efter ett par jeans. Säkert hittar massa annat också;) Sen bär det av till stugan. Skönt att komma bort lite:)

Så, nu har ni fått en genomgång av veckan som gått:) Ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0