Äntligen fredag!! =D

ÄNTLIGEN FREDAG!! Vad jag har längtat efter den här dagen=p

Nu ska jag bara få den här dagen att gå. Men det ska nog inte vara ngt problem, har fullt upp med jobb. Och äntligen hann jag med den tidiga bussen till jobbet så jag slutar vid 16 idag. Får sällskap på tåget hem också=D Linnéa ska jobba i Huddinge idag och slutar och kl 16, fan va bra vi är!! =D


Vet inte rikitgt hur den här dagen kommer att sluta. Om Linnéa inte ska jobba ikväll så ska vi ha myskväll. Vi kan inte riktigt vara utan varandra sen Gran Canaria, så ensamt i sängen ju ;) Hoppas på att vi ska äta pizza, för jag är riktigt sugen på det! Sen ska vi vara hemma hos henne och kolla på tv och kanske ngn film..

Om Linnéa jobbar blir jag hemma framför tv:n, Lets dance. Kanske kolla på några avsnitt av AA/Vänner. Sen ska jag väl försöka lägga mig i tid. Mkt jag ska hinna med imorrn..


image526image527

Snart är det helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0