Är du utmanad?

Här är reglerna:
1. länka till den som utmanat dig.
2. berätta 7 sanningar om dig själv.
3. utmana x antal personer i slutet av ditt inlägg.
4. lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mariah har utmanat mig för länge sen:p

1. Jag har ett beroende av att pilla på saker, hår, naglar, knappar på kläder.
2. Går inte på A-brunnar och på K-brunnar önskar jag mig ngt;)
3. Pratar med mig själv när jag är själv hemma
4. Jag är en tävlingsmänniska! Hatar att förlora!
5. Jag suger på att koka ris
6. När jag sover breder jag ut mig, högra benet är upplyft till magen och det vänstra långt åt sidan:p
7. Har nästan varit med i catfight 

Jag utmanar Johanna, Linnéa, Mimmi, Sandra, Mikkis.

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för utmaningen!
ska fixa in det i bloggen imorrn...
intervjun är om ett jobb på astra här vid mig, så inge speciellt precis, hehe.
tycker verkligen du ska satsa på den rosa mobilen, såå söt ju =) (vill också!)

2008-02-25 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0