Bio ikväll(:

Ja då kom den här dagen igen. Tycker att jag ha tjatat rätt mkt om den här dagen, så nu skriver jag inget mer om det :p

Det gick bra att köra igår=D Kanske inte körde så mkt, men jag är väligt säker på allt. Ska ut och köra på lördag och då ska jag träna på att parkera. För jag suger på det. Framför allt att köra in i garaget, haha!
Är iaf jätte pepp till onsdagens körning på Södertälje Trafikskola(:
Åkte sedan till Johanna som hade gjort Tacopaj, jätte gott(: Sen åkte vi och hämta Elin som hade med sig massar av pantburkar. Tror hon hade mer pantburkar än vad pantburksgubbarna på stan har, hehe!
Väl inne på Maxi handlade vi som aldrig förr. Jag fick fick med mig choklad, skagenröra, cola och naturgodis(:

Kom hem lite efter 21 och satte mig och kolla på Greys, är det bara jag som tycker att det har blivit sämre? Vet inte varför, men både Bruke och Addison har ju slutat. Plus att Meredith och Dr Dreamy har gjort slut. Aja, ska iaf ge det en chans till nästa onsdag=p Ni som är älskar Greys Anatomy, ni ska se systerserien till Greys idag på 4an. Där är ju Addison med(: Äntligen ett bra program på torsdagarna!

Ikväll blir det bio på Heron City=D Jag, Katta och Linnéa ska se på Försoning. Hoppas den är bra! Men den har ju fått bra kritik så måste väl vara bra (;

Min vän Felicia har skivit ett bra inlägg om Alla hjärtans dag!

image530

Glad Alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0