Charlie Söderqvist <3 Karin Jansson

Kunde det ha blivit än bättre tågresa hem? Tror inte det. 

När tåget kommer in på parongen ser jag att Charlie från Lyxfällan sitter på tåget=D Jag ser att sitter själv så vad gör Karin, jo hon springer in på tåget och sätter sig mitt emot honom=p Efter någon minut känner jag hur jag deglar ner för kinden=p Nej, skämt och sido. Han såg så mkt bättre ut IRL än på TV. Men TV lägger ju på 5 kilo;)

Nu sitter jag hemma hos Johanna och väntar på att hennes pappa ska komma hem med bilen. Jag, Johanna och Elin ska åka och storhandla på Coop(: Jag fyller bara med som sällskap;) Men det skulle inte förvåna mig om det slinker ner en godbit, haha!

Pus och kram

<3

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes, en och annan godbit slank ju ner :p

2008-02-13 @ 21:36:27
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0