Charlotte Perrelli

Min data är fortfarande trasig! Tobbe försökte fixa den igår men han lyckades inte. Så nu måste jag ominstallera om hela datan och då kommer allt försvinna! 

Men men, livet måste gå vidare:p Idag ska jag förhoppningsvis träffa Katta, och hon kan säkert lätta upp stämningen för mig. Med henne har man aldrig tråkigt med(: Linnéa ska också hänga med oss. Får se vad vi hittar på idag(:
Sen är det Greys ikväll, ska som sagt ge det en sista chans! Hoppas det är bättre än förra veckan!

Charlotte Perrelli var på Rix fm imorse. Hon tävlar nu på lördag och jag hoppas verkligen på att hon kommer till final! Hoppas hon sen vinner finalen och får tävla i Eurovision! Hon får iaf mina röster på lördag!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk om hennes låt super hästbajs då? Ska du rösta ändå? :P

2008-02-27 @ 16:01:20
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: karin svarar:

Johanna: Jag vet att hon inte kommer suga hästbajs! Kan aldrig bli sämre än Carola;)

2008-02-27 @ 20:09:24
URL: http://kurranburran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0