Föräldrar- och brorfri helg?

Då var det en till arbetsdag, men känns inte lika jobbigt som igår. Men är lika trött när jag går upp på morgonen, trotts att jag gick och la mig i tid igår kväll.

Igår när jag kom hem gjorde jag inte så mkt nyttigt. Satt mest vid datan, skulle lägga in klippen på från resan och det tog sin tid. Sen skulle jag försöka få upp dom på YouTube, och det tog också sin tid. Det som är skit irriterande är att man inte hittar klippet när man söker på namnet. Så jag blev as irriterad och stängde av allt=p

Det går rykten om att familjen ska åka ut till stugan hela helgen och inte bara lördag-söndag. Gud vad skönt, framförallt om min brorsa hänger med. Då har jag huset för mig själv hela helgen. På lördag kommer Johanna till mig, och jag hoppas verkligen på att Mimmi och Linnéa kommer(: Var jätte länge sen vi 4 gjorde ngt tsm:(
Blir mysfaktor 100% då=p Middag och sen kolla på melodifestivalen(:

image523
Gissa vem som kommer sitta bänkad varje lördag framöver;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har inte du nå bilder från i lördags att lägga upp?
Eller var det Johanna som hade kameran?
kram

2008-02-06 @ 11:43:28
Postat av: mikaela

uppdatering med bilder från resan, tack :)

2008-02-06 @ 18:54:21
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0