Fullplanerad vecka

Då var det måndag igen. Och väldigt fullplanerad har jag märkt:p Men som tur är det mest bara roliga saker som jag ska göra(:

Nu ska jag berätta ngt väldigt kul som hände idag:
Jag vaknar 6:11 och inser att jag måste stressa denna morgon. Hinner inte äta frukost! Får kuta som en idiot till bussen. Som tur hann jag med den(: När jag sitter på 748 kommer jag på att jag har tandläkare kl 8 idag! Jag har alltså gått upp i onödan! Och det är ingen idé att jag åker hem. Så det är bara att gå runt på stan i 45 min! Arrg!
Som tur gjorde mimmi mig lite sällskap i telefonen(: Det bästa med det hela var att jag drömde inatt att jag hade glömt bort tandläkartiden:p

Idag blir det en lång dag, eller iaf till halv fem=/ Sen ska jag träffa Johanna, Mimmi och Forsborg på stan för en liten matbit på Kolgrillen, ska bli jätte gott(: Har inte träffat Forsborg på flera veckor, Johanna sen chris fyllde år och Mimmi sen vi hade Melodifestivalskväll hos mig. Linnéa kan tyvärr inte hänga med för hon jobbar 17-23 vilket jag tycker är synd! Men henne träffar jag imorrn;)

Så här ser schemat ut för veckan:
Måndag - Träffa Johanna, Mimmi och Forsborg
Tisdag - Träffa Linnéa, Emma.S och Martina
Onsdag - Träffa Katta och ev köpa ny mobil, en rosa=D
Torsdag - Träning
Fredag - Jag, Linnéa, mamma och pappa ska gå på Maria Möller
Lördag - Utgång
Söndag - Vila, ev födelsedagsfirande.

Nu ska jag jobba vidare!
See yaa!


Jag vill ha!!!!!

Kommentarer
Postat av: Izla

wow du har verkligen fullt upp på torsdagen :P
Puss!

2008-02-25 @ 20:43:02
URL: http://izlaismyhomegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0