God morgon!

Då var det måndag idag, kul eller inte=p Helgen som varit var väldigt lyckad=D

Fredag. Kom hem efter jobbet och tog det lugnt. Satt och myste framför tv. Lets dance. Hur i helvete kunde Richard och Cissi åka ut?!! Varför kunde inte My åka ut, som mamma sa: Ska fan bojkotta hela skiten nu! Haha, you go girl!
Somnade lite efter tolv, skulle ju upp tidigt på lördagen..

Lördag. Upp till skärholmen med Linnéa. Hittade bla 2 t-shirtar, ett par skor, en ring. Haha! måste sett kul ut när jag och Linnéa sprang som dårar till tunnelbanan. Jag skriker till Linnéa: Ska jag ta någon av påsarna? Linnéa säger: du ju bära på mig. Jag svarar: Hoppa upp på ryggen. Hahaha! Efter en stressad dag så anlende vi till Chris vid 20:15. Där det var fullt ös! Hann även med att se lite på Melodifestivalen, att se Carola åkte kom till andra chansen! Jag skrek nog så hela området hörde. och nu överdriver jag inte. Hela kvällen gick jag runt och sa meningen: Det här är min lyckligaste dag i mitt liv, Carola kom inte till final. Sen bar det av till Stanleys. Vill inte veta hur mkt jag brände där. Har ångest! Jag och Linnéa ägde på dansgolvet,haha! Kom hem efter 3 med en keberulle=p Satt och kolla på två avsnitt Andra Avenyn, sen däckade jag ;)

Söndag. Vaknade vid halv 13 och jag mådde som jag förtjänade! Segade runt hela dagen, det jag orkade göra var en potaisgrantäng som vi skulle ha till middagen. Blev en hel del tv tittande, mest repriser: Lets dance, Brothers and Sisters, I huvudet på Gynnig, McLeods döttrar. Såg sedan reprisen av Melodifestivalen på kvällen, tyckte inte Björn Gustavsson var lika bra som förra gången=/

Där var en liten uppdatering vad som hände under helgen. Idag händer inte så mkt. Jag ska få tillbaka mitt smink som jag lämnade kvar hos Linnéa i lördags. Just nu har jag mitt reservsmink=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0