Grattis pappa!

Nu är jag tillbaka igen;) Tog en liten bloggpause, orkade inte skriva under helgen..

Om jag ska skriva om allt som hände nere på Gran Canaria kommer det bli det längsta inlägget någonsin=p
Men kan sammanfatta allt med en liten lita:

* Bada och solade varje dag, var runt 22-25 grader varje dag
* Åt ute varje dag, allfrån Italiensk till kinamat
* Drack nästan varje dag, men bara två kvällar som vi fick en karatefylla
* Linnéa hade sex med en HIV-man, Linnéa klarar sig från HIV för han skyddar sig alltid;)
* Jag hade sex med en transa som gillar kiss-, bajs- och spysex, hahaha!
* Tog ungefär 200 bilder under veckan, och Linnéa räkna ut att det var ca 70 st på mig=p

Sådär såg min och Linnéas resa ut, haha! Snacka om vi kommer ha minnen från resan=D

Hur har då helgen varit?
Kom hem från Arlanda vid 22:40, myste lite med familjen. Sen gick jag in till mig och såg avsnitten av Andra Avenyn som jag missat under veckan, såg några gamla avsnitt också. Somna efter 3 den natten.
På lördagen åkte jag och Linnéa ner på stan för att luncha på Nancys. Vi båda var otroligt sugna på pastasallad! Vi mötte på Johanna och Sandra på stan. Sen kom Jessica in till Södertälje och vi gjorde sällskap på stan. Sen blev det utgång på kvällen. Förfest hos Sandra, hur kul som helst! Vi rockade på SingStar=D
Jag och Jessica var inne på Stanleys och vände. Ålderssnittet låg på 18! Sen gick vi alla till Olaerys där det var bättre röj! Åkte hem vid 3 och åt min kebabtallrik och kolla på Andra Avenyn=p
Igår var det kalas hos min syssling. Mkt onyttigheter blev det då. Väl hemma igen så kollade jag på fler avsnitt av Andra Avenyn, snart uppe i det 20:e avsnittet, sen blev det Vänner innan jag gick och la mig..

Idag fyller min papa år(: Så det blir mer onyttigheter idag. Massa släkt kommer idag, ska bli kul att träffa alla igen(:
Så idag blir det inte mkt tittande av Andra avenyn och Vänner=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0