Hårfärgning, körlektion och träning..

Hej hopp!
Har inte varit så aktiv dom närmsta två dagarna. Men har inte varit på humör på att skriva. Men nu förhoppningsviss blir det mer blogg(:

Tisdag. Efter jobbet åkte jag hem till Linnéa och färgade håret. Blev mkt bra, men slingorna syns inte så mkt, men man kan inte begära så mkt av H&M:s egna hårfärg;) Blev kvar hos henne till halv tio då det var dags att springa hem och sova=p
Onsdag. Upp tidigt med tuppen. Hade körlektion 6:45. Gick väl helt okej. Har jag sagt att jag hatar nya Volvobilar?
Fick skjuts upp till jobbet av mamma, så jag kom en timme senare. Kvällen spenderades framför data och tv. La in en massa bilder på Facebook. Sen gick ju Greys Anatomy, Fråga Olla och Girls of the playboy mansion.

Vad händer då idag då? Ska till träningen idag. Ska hålla i träningen för tobbe är inte där idag. Men det blir nog inga problem(: Sen ska jag fortsätta lägga in bilder på Facebook, mkt tjat om att bilderna från Gran Canaria kommit upp än. Sen ska jag fortsätta rensa i mitt rum=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0