Hej hopp i stugan!

Ska snart dra iväg till mina släktingar(: Ska bli jätte kul!

Har varit nere på stan på förmiddagen med mamma. Jag hann med att sola och klippa mig(: Klippningen är jag inte så nöjd med, han kapa av hela mitt hår! Jävla idiot! Jag sa att han bara fick toppa det. var ju meningen att jag skulle spara ut det till långt till sommaren, men det kan jag ju glömma! Sen föna han min lugg åt helvete! Såg ut som en äkta 90-tals fripp! Fattar inte vad dom får lära sig när dom utbildar sig?!?!?! Funderar på att gå till min gamla frisör som jag hade när jag var liten, hon förstår hur jag vill ha det iaf!

Sen fick jag gå och tröstshoppa lite :p Visste ni att dom har sänkt priset på tajtsen på H&M? Nu kostar dom bara 69.50! Så jag köpte två st, alltid bra att ha! Sen blev det en fin blus eller vad jag ska kalla det för, inte provat men hoppas den är fin på(: Lämna in min skor på omklackning, dom som jag har fått blåsor av. Ska ge dom en andra chans. Mamma och jag tog en fika på Nancys, frukostmacka med Latte blev det för mig(: Muuums!!

Nu ska jag packa lite och göra mig i ordning för att åka! Skönt med lite miljöombytnin(:

Puss<3

image533
( Ungefär så här föna han luggen, men den var lite längre ner mot pannan :p )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kurrisen, jag håller med om det där med föningen! Det blir alltid en jävla 90-talsfrilla så att man ser ut som värsta mongot och bara vill hem och gråta för att det är så fuuuult! Jag fattar inte vad deras problem är, haha.

2008-02-25 @ 09:39:16
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0