Hej! Jag heter Karin och jag är en shoppoholic! Hej Karin...

Går idag ut med att jag är en schoppoholic! Jag kan aldrig hålla plånboken i styr!

Tisdag.
Runt kvart i 16 hade Katta och Linnéa lyckas hitta upp till mitt jobb(: Vi åkte till skärholmen och shoppa. Jag hade egentligen inte tänkt shoppa ngt, kanske ett par tygskor om dom fanns i min stl. Men så blev det inte. Inne på DinSko hittar jag ett par skor på rean, 200:-. Och jag blev kär på en gång! Vidare till Gina tricot där dom äntligen hade fått in dom efterlängtade kofterna. Trodde dom hade slutat helt med dom. Det blev en gul och rosa, vårfärger(: Sen blev det en fin sjal också.. Vidare till Åhlens där jag hittade två böcker på rean, Dejtingleken och Dotter önskas. Men jag blev blåst på ena boken, hittade den 30:- billigare på Coop! Så jag ska byta den:p
Vi hann med en liten matbit också, jag och Linnéa åt kebabkyckling och Katta tog en sallad.

Hann med att se Greys Anatomy igår. Och det var mkt bättre igår än förra avsnittet! Jag blev jätte glad(: Och idag blir jag ännu gladare, för idag börjar spinnoffen till Greys=D Private practice börjar på 4an kl 21.00 ikväll! Lite konstigt att den går i 4an och inte på 5an:p

Nu längtar jag som en galning till helgen! Känner på mig att det kommer bli en toppenhelg! Imorrn är det Maria Möller Show uppe på Vasan. Jag och Linnéa ska upp lite tidigare och kolla på lite kläder inför lördagens bravader och sen blir det en måltid på det(:
Lördag blir det party till 120% Har varit laddad hela veckan! Samla ihop tjejerna och ha en brakförfest med mkt drinkar! Mia är urgullig som fixar spriten! Tack gumman!
Har hittat bakistabletter så att man inte blir lika bakis. Finns två olika, ena heter Revigör och den andra Bakis. Det roliga är att Bakis finns att köpa på Teknikmagasinet, så det känns inte lika seriöst som Revigör. Så ska inhadla  Revigör imorrn;)

Då fick ni en rejäl uppdatering;)
( Bildern på gårdagens shopping kommer upp ikväll, när min data förhoppningsvis fungerar igen)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0