Hoppas ni är nöjda nu!

Var nere på stan idag och kollade lite. Och självklart omringades jag av alla äckliga Alla hjärtans dags prylar. Det blir bara mer och mer för varje år! Inne på Gallerix var det en hel vägg fullt med nallar och skit=p
Vet inte varför  jag blir så är tjurig när det gäller Alla hjärtans dag. På ett sätt tycker att det är en fin dag. Jag har själv firat alla hjärtans dag tsm med min dåvarande kille. Och det var jätte mysigt.
Men är det någon som har tänkt på att alla inte har någon kille/tjej på alla hjärtans dag. Kan man då inte trycka upp lite mer saker som är riktakt mot vänner, familj osv. Kanske finns några kort och så..

Och ja, jag vet att alla hjärtans dag är till för par. Men det är väl inte så jävla lätt att felextera till en vän eller ngn i familjen när det står en urgullig Miranda nalle med en text där det står my love på. Ofta jag tänker på min pappa eller ngn vän då. Nej, på en kille jag inte har!

På torsdag ska ev jag, Linnéa och Katta gå på bio på Heron. Ska bli jätte kul(: Vi kanske ska se på PS i love you, så det passar ju bra till just den dagen.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: felicia

Det är bra Karin, jag står på din sida :)

2008-02-12 @ 11:06:41
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0