I think I'm moving but I go nowhere

ska snart gå och lägga mig. jag är helt slut och kl är bara 21. ska försöka hålla mig uppe till Dubbat som börjar halv tio=p

Träffat Katta, Linnéa och Fia idag. Åt på ett café uppe på kringlan. Helt okej, men inget slår Nancys=p
Blev en hel del sex snack, framförallt om sexleksaker, alltid lika kul=D
nu längtar jag bara till helgen, få sova=p
blir ingen lång helg hemma för sig själv. Mina föräldrar och bror åker ut till stugan på lördag.

Mkt prat om att jag inte lagt upp bilderna från resan. men jag orkar verkligen inte när jag kommer hem från jobbet. så jag ska försöka lägga in dom i helgen, kommer ta lång tid,är ju rätt så många bilder=p



"I think I'm moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be"

Dagens låt
One Republic - Stop and stare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0