Jag har blivit utmanad!

SÅ FORT DU LÄSER DETTA SÅ HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Röker du? - Nej
Snusar du? - Nej
Skolkar du? - Nej, går inte längre i skolan
Gör du frukosten själv? - Yes, jag går upp först av alla i mina familj, 5:45.
Har du suttit i rätten? - Nej som tur är
Har du slagit ner någon? - Hahaha! Räknas brosan när han var 7 år?
Har du pussat någon av samma kön? - Vem har inte gjort det?
Har du varit på strippklubb? - Nej, men skulle vilja gå på en;)
Vad gör du när du blöder näsblod? - Stoppar upp en fet bomullstuss i näsan 
När grät du senast? - Förra veckan tror jag.
Vem kan du prata om allt med? - Linnéa, Mimmi och Johanna.
Har du solglasögon? - Yes, men måste köpa nya. Passar inte i dom=/ 
Skriv en mening på engelska: I love you?
Vem kramade du senast? - Linnéa
Vad är din högsta önskan just nu? - Ta körkort innan 20!
Vad heter din hårspray som du använder? -  Proff, den rosa flaskan
Vem gillar du? - Många;)
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Vit med svart text på
Har du string på dig just nu? - Yes
Känner du någon dom heter Niklas? - Yes min kusin heter Niklas
Har du bärbar data? - Jepp =D
Är du blyg? -  I nyktert tillstånd ja, annars nej=p
Vad tänker du på just nu? - Jag måste träna i helgen!!!

Blev utmanad av Izla (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0