Klantarsel!

satt och lekte med ett häftstift, och vad händer. Häftstiftet kommer in i mitt finger! KLANT!
Började blöda som när man tar ett blodprov. Nu gör det inte ens ont. Bra Karin!

kom på mig själv att jag vill göra rätt så mkt imorrn=p

* Övningsköra
* Träna
* Åkta upp till Skärholmen ( Varför kan inte Gina öppna i Södertälje?!?! )
* Färga håret! ( Skäms snart för att gå ut, har utväxt till knäna typ )
* Förfesta hos Chris
* Gå ut, men vart? Stanleys, TK, Hamn?
* Efterfest skulle inte sitta fel(:

Haha! Har lite tråkigt på jobbet. Sökte på olika namn på Google så hitta jag den här bilden när jag sökte på Karin


Ja, man ser hela härligheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0