Kommer våren snart?

Kan inte rikitgt fatta att det ska vara 7 plus ute idag=/ Börjar våren komma nu eller? Hoppas på det, för jag älskar våren. Februarilönen kommer gå åt till körkortet och vårkläder! Måste ha nya kläder!
Har satt som mål att gå hem från jobbet 2 gånger i veckan. Alltså inte från mitt jobb, utan från stan hade jag tänkt. Om det inte är allt för kallt måste det bli 2 ggr/veckan.  

Efter jobbet ska jag ner på HM och köpa hårfärg. Har inte färgat håret sen jag slingra det i höstas, och då kan ni gissa hur mkt utväxt jag har=p Fick en bonuscheck från H&M förra veckan så det blir skita bra(:
Sen blir det en promenad hemåt på ca 45 min. Skönt!



Vårtecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0