Min pappa är känd, vill du hångla?

Snart ska jag gå och lägga mig. Jag är hur trött som helst. Höll nästan på att somna i duschen;)

Kvällen spenderades på Tratten med goda vänner. Först så träffades jag och Mikkis, vi prata om en massa, jag berättade om resan. Och ja! Jag ska lägga upp bilderna snart, när jag har tid och ork!
Senare kom Linnéa och Martina dit. Kul kul(: Mikkis åkte hem innan åtta för att hinna hem till Gossip girls.
Själv åkte jag hem vid halv nio, höll nästan på att somna på Tratten=p Min bästaste vän Johanna kom förbi och hämta mig! Urgulligt!

Så nu har jag duschat och gjort mig fin för natten. Ska lägga mig i sängen nu. lär däcka på en gång=p

PS: Tror jag börjar bli lite små kär i Björn Gustavsson ;) DS
Go natt!

Kommentarer
Postat av: felicia

Han är grym Björn Gustavsson, o ganska så söt också :)

2008-02-12 @ 21:49:04
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0