När började killen i kassan bestämma vilken film jag ska se?

Nu är jag tillbaka till jobbet, kul! Noooot!

Eftersom jag inte orkade skriva ett inlägg igår när jag kom hem så gör jag det nu:

Torsdag. Direkt efter jobbet åkte jag till skärholmen, fick springa som en dåre till bussen. Tror allvarligt att jag har fått astma! Måste kolla upp! Iaf väl inne i Skärholmen centrum så virrade jag runt. Herre Gud vad stort det har blivit!
Hittade iaf lite intressanta kläder till imorrn, då det är 20-års friande av Chris. Efter Skärholmen åkte jag till Ikea för att spendera lite mer tid. Och gissa vem jag träffar där, joo jessica=p Snacka om att världen är liten.
Runt kl 18 träffade jag Linnéa och Katta på Heron City. När vi kommer fram till killen i kassan för att köpa ut biljetterna till filmen, försoning. Då händer detta:

SF-killen: Jag tycker inte ni ska se den.
Jag: Va?! Vadårå? Är den ingen bra?
SF-killen: Njäe, alltså den är ju en 40+ film, och jag tror inte ni uppkommit den åldern än.
Jag: Aja, men jag vill ju se den filmen ju, ( Vänder mig till tjejerna)
Linnéa: Aha, men vad finns det för andra filmer då?
SF-killen: Ja, jag kan ju kolla. ( Han kollar igenom filmutbudet för kvällen och föreslår en massa dåliga filmer)
SF-killen: PS, I love you har ju premiär idag, den då?
Jag: ( skit irriterande) Nä! Jag har hört att den är SKIT dålig!
SF-killen letar vidare...
Katta
: Vi vill se en bra tjejfilm!
SF-killen: Juno då? Den har ju fått bra kritik. Och sen handlar den om människor i eran ålder.
Jag: Jo jag har hört att den ska vara bra. Vänder mig om till tjejerna: Ska vi se den?
Linnéa och Katta: Ah det kan vi göra.

När jag väl kommit där ifrån bli jag skit irriterad! Va fan, han bestämmer väl inte vilken film jag ska se! Jag kanske tycker 40+ filmer är skit bra. Han känner inte mig! Aaah! Tänker aldrig mer gå på bio=p
Och om det där om att tjejen i filmen skulle vara i vår ålder! Tyckte han att vi såg ut som ett par 16-åringar!?!?!
Efter filmen blev det mat och bowling! Och jag vann! Men det var väldigt jämnt! Linnéa ledde innan den sista omgången. Men då satte jag alla klot och vann=D=D Det är läskigt hur tävlingsinriktad jag är=p

Idag blir det en lugn dag. Måste kolla på några avsnitt av AA så jag kommer ifatt. Konstigt nog har jag inte sett några avsnitt av dom gamla den här veckan. Sen måste jag lägga mig i tid.
Imorrn hoppas jag på att det blir shopping i Skärholmen med Johanna och Linnéa, måste ju utnyttja Johanna sen hon fick körkort ;) Sen blir det party för hela slanten imorrn kväll(:




I´m the vinner! =D






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0