Semeldagen

Tillbaka från lunchen. Idag blev det köttgrytan från i söndags, hur gott som helst=D
När jag ska plocka ut min matlåda från kylskåpet så ser jag massor av lådor, och gissa vad det var i dom! Jo, semlor! Är jag ensam om att tycka att semlor är äckliga?! Framförallt sånna som är köpta, blää=p Men mammas hembakade semlor kan jag få i mig, inte lika äckliga=p 
Vem var det som kom på semlan, hur man kan komma på kombinationen att blanda grädde och mandelmassa??

Så jag kommer snällt tacka nej till semlor på jobbet, om jag ska äta någon idag så får det bli hemma ikväll(:
Kom på att Gossip Girls är idag, missa ju förra vecka men tror det inte gör att missa ett avsnitt, annars får jag gå in på kanal5 hemsida och kolla(:



Kom ihåg att vänner nästan är det viktigaste i livet..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Semlor är ju gott :D

2008-02-05 @ 13:35:22
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0