Somebody wants you, somebody needs you

Kände att det va dags för en liten uppdatering. Jobbat som en dåre för att hinna skicka in en rapport. Äntligen klar men nu är jag seg i kolan=p

Somna nästan på 5 min efter att jag lagt mig i sängen igår kväll. Skönt att få sova lite längre än vad jag gjort dom senaste kvällarna.. Så jag missade Brothers and sisters, men får kolla reprisen i helgen(:
Ikväll börjar ju Greys=D Jag är överlycklig! =D

Vet inte riktigt hur kvällen ser ut. Jag och johanna pratade om att vi skulle ses idag, men vet inte om jag hinner. Jag ska övningsköra med pappa och sen skulle hon till chris på kvällen. Jag har bokat tider på körskolan så nu fan ska jag ta det där jävla körkortet!



You will always be in my life
even if I'm not in your life
cause you're in my memory




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0