Sontag

Har varken haft tid eller ork till att skriva ett inlägg..

I fredags träffade jag Linnéa. Vi gjorde sällskap på tåget från tumba, hon hade jobbat i huddinge.
På stan fixade jag lite saker, som köpa present till min syssling som fyller år idag(: Sen åt vi på Rimmini, hur gott som helst=D Åkte sedan hem till Linnéa och kollade på Lets Dance och åt en massa onyttigheter.

Igår solade jag solarium, hur skönt som helst. Saknar verkligen Gran Canaria jätte mkt, skulle göra vad som helst för att åka tillbaka.. På kvällen sedan spenderades med Linnéa, Johanna och Mimmi=D Gänget var samlat igen, och jag var jätte lycklig(: Inte så ofta man lyckas träffa alla samtidigt. Kollade på Melodifestivalen och vi hade en egen Amy Diamond fanclub=p Vet inte riktigt hur många gånger vi ringde och rösta, haha!
Som mimmi skrev i sin blogg, hoppas Amy vinner hela skiten, och verkligen spöar Carola!

Nu ska jag iväg och äta lite onyttigheter som, kakor, bullar och tårta. Min syssling Andreas fyller 19(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0