Thats looove

ser att det är dags att skriva ett inlägg. Var helt uppe i Facebook igår så kan hann inte skriva ngt inlägg. Får ju inte glömma bort att jag har börjat röja i mitt rum. Ska ju köpa  ny möbler snart(:
Hitta en massa intressanta brev från när man gick i 3an-4an=p Rätt kul att läsa kan jag säga!

Skrev ju igår att jag skulle gå hem från stan efter att jag köpt hårfärg. Men så blev det inte. Pappa kom och mötte upp mig på jobbet så jag skulle få övningsköra lite inför körningen imorrn. Det gick bra förutom att jag fortfarande inte kan vänster och höger, haha!

Idag ska jag iaf färga håret ho Linnéa. Eller jag antar det=p Vi pratade om det igår.. Hoppas det blir fint. Som sagt ska försöka färga tillbaka till blont till sommaren, men blont blir det inte idag=p
Sen ska jag försöka promenera hem till Linnéa. Beror på hur kallt det är ute, för jag har på mig mina vårskor och kan bli rätt kallt...

KULLEN Garderob med 3 dörrarMIKAEL Datorbord med hjul LACK VägghyllaFIGGJO Bordsspegel
SKUBB FörvaringsfackLJUS Väggspot


GRÖNÖ BordslampaLJUS 3-spot på platta
VÅREN Pläd


 

Hittar en hel del som jag vill ha=p Tur att det är rätt billigt på Ikea ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0