Ut med Carola!

Såg precis på Inför Melodifestivalen. Och jag har nog inte stört mig så mkt på Carola som jag gjorde under programmet! Kan hon någonsin inse att hon inte passar in i Melodifestivalen?! Och jag vet att jag inte är ensam om detta! Så jag funderar om man ska ringa 100 ggr på varje bidrag förutom Carola och Andreas! Va kul det skulle vara om dom inte ens kom till dom 5 bästa! Moohahhaha!!

Allvarligt Andreas, kunde du inte hitta någon annan är Carola?! Jag håller iaf tummarna på att dom inte kommer vidare till Globen, men dom får gärna gå till Andra Chansen ;) Sen måste jag fet dissa Alexander Schöld! Hur kom han ens med i Melodifestivalen?! Någon som har hört hans låt Hatar dig? Rena svartsjuke låten! Bara för att du blev avstängd från hockeyn ska väl inte personer som har lyckas straffas. Jävla tönt!


Så här vill jag att det blir imorgon, men man kan ju alltid drömma ;)
Till final - Ola Svennson
Till final - Sanna Neilsen
Andra chansen - Lasse Lindh
Andra chansen - Rongedal
5:e plats - Andra Generationen
6:e plats - The Nicole
7:e plats - Andreas och Carola
8:e plats - Alexander Schöld



Håll tummarna för att Carola inte går vidare imorgon=p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0