Varning för ett inlägg med mkt svordommar!

Igår var jag väldigt arg på sl, eller rättare sagt förbannad! Framförallt på buss 737 och pendeltåget mot Södertälje. Här kommer en liten redogörelse:

Som vanligt går jag ut till 16:00 och väntar på bussen. Det står att bussen ska komma 16:02 men det händer aldrig! Igår var den 10 min försenad! Och busschafören måste ha tagit körkort samma dag tror jag. Han måste allvarligt haft ngt problem i hjärnan. Jag skulle kört den där jävla bussen bättre! När jag kommer in till Tumba station är kl 16:21 och tåget ska gå 16:22. Så det var ju bara att springa som en idiot! När jag kommer ner på perongen stängs dörrarna och tåget åker iväg! Shiet vad arg jag var då!
För det mesta brukar tåget vara minst 2 minuter försenad, men icke denna dag! Kan man ha mer otur eller?
Och varför ska sånt här hända just en dag då man har en tid att passa?!

Sådär ja. Nu har jag lugnat ner mig=p Har ätit en god frukost nu på jobbet, så nu är magen glad(: Jobbar fram till 16 idag, funderar på att gå till Ica Maxi här i Hallunda efter jobbet och köpa en stor godispåse till kvällen. Får se om Linnéa orkade hitta på ngt underkvällen, annars får jag sitta i mitt rum helt själv=p Har ingen större lust att kolla på Lets dance ikväll efter förra veckans flopp, så det får bli en film ist...

Imorrn funderar jag på att gå och klippa mig, sola och träna. Klippningen är väl mest akut, för jag kan inte göra ngt med mitt hår längre, så går nästan jämnt med uppsatt hår=/ Allt måste jag hinna med innan 16. För då bär det av till Stockholm för att hälsa på pappas morbror. Ska bli jätte kul med lite miljöombytning(: Vi ska även sova där, så jag hoppas jag får se Melodifrstivalen=p 
Sen blir det kalas på söndag då mammas kusin Maria fyller 33 år.

Här har ni min helg kära vänner;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som en lugn o skön helg =)
vicevärden har fixat min kran nu, äntligen får jag duscha hemma =P
ha de fint!

2008-02-22 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0