Vart tog lusten vägen?

Meningen var att jag skulle skriva ett inlägg igår innan jag gick och la mig. Men min data blev seg som vanligt och inlägget försvann:( Orkade inte skriva om hela skiten sen, så jag satte mig och kollade på ett avsnitt av AA ( Andra Avenyn ) Lika bra som vanligt, blir aldrig besviken=p

Som sagt, igår fyllde pappa år och en del av släkten kom. Alltid lika kul(: När jag kommer hem från jobbet ser jag att min bror har varit och köpt presentkort på GANT och det roliga var att jag hade precis varit på stan och köpt på Saks=p Bra där ;) Min bror har även tagit bort tandställningen=D Jätte fint blev det. Såg rätt kul ut när han gick runt och kände med sina läppar på tänderna, haha!

Har verkligen tappat lusten för allt just nu. Vill inte gå till jobbet, sitter bara hemma efter jobbet, träffar mina närmsta kompisar för sällan, vill bara träffa någon som gör mig lycklig igen...

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

"Har verkligen tappat lusten för allt just nu. Vill inte gå till jobbet, sitter bara hemma efter jobbet, träffar mina närmsta kompisar för sällan, vill bara träffa någon som gör mig lycklig igen..."

Jag känner likadant som du. Fast jag pluggar istället för att jobba, vilket är mer positivt. Det negativa med skola istället för jobb är väl isåfall att pengar inte trillar in i samma takt som vid jobb. Men pengar är inte allt heller. Men annars så stämmer det du säger precis in på mig. Antar att man helt enkelt får försöka se något positivt i det negativa, och hoppas att framtiden blir bättre. Ett tips för din del är väl att antingen leta efter annat jobb, eller fundera på studier - det är helt klart en intressant och lärorik upplevelse att plugga på högskola.

2008-02-05 @ 14:42:18
Postat av: karin svarar:

Andreas:
det är inget fel på mitt jobb, bara så jag kände den dagen. Har hört att det är jätte kul att plugga på universitet/högskola. Men så länge har inte hittar ett program som passar mig, så jobbar jag vidare ;)

2008-02-06 @ 10:36:02
URL: http://kurranburran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0