Vi har ett band som ingen annan kan förstå. Ingenting som ni kan se och ingenting som ni kan någonsin få

Heej hej på er alla!
Nu är det äntligen fredag! Efterlängtad kan jag lova(:

Idag är det skottår och det innebär att vi tjejer får fria. Så varför inte slå till och fria till ngn;) haha! Fredrik på jobbet undrade om jag skulle fria till någon, hur gammal tror han att jag är? Jag kommer inte gifta inom dom närmsta åren iaf. Leva livet ska jag göra(:

Min data är fortfarande paj:( På ett sätt är det skönt men ändå inte. Vi får likson en pause från varandra;) Ska tag i det där imorrn när jag är ledig och har en massa tid.

Idag hoppas jag på att få sluta till 15, skulle vara så skönt! (: Då slipper jag och Linnéa stressa uppe i sthlm. Jag ska hitta ett nagellack som inte finns någonstans typ, grönt/blått är det. Sen ska både jag och Kimonen hitta en partyoutfit till imorrn och jag får inte glömma det viktigaste, bakistabletter;)

Sen blir det Maria Möller på Vasan. Hoppas det är bra! Gillar verkligen Marias humör, älskar när hon gör Carola;)


Sen måste jag tillägga att jag har blivit helt berorende av Lena Philipsson! Efter att jag, Katta och Linnéa hade allsång i bilen i onsdags så har dom fastnat! Så imorrn ska jag bränna en skiva en massa schlager låtar med Lena Philipsson(: Och därifrån kommer dagens rubrik(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0