Vi kommer att dö samtidigt du och jag. . .

Snart är det helg! Den här veckan har gått väldigt fort! Imorrn är det fredag och det innebär mys hemma framför soffan med Lets dance(:

Idag händer det inte så mkt. Efter jobbet får jag stressa mig hem för att hinna äta innan träningen. Så jag hoppas verkligen att tåget inte är försenat! Och angående tåg! Igår hade jag köpt med mig en tidining, Sofies mode för att få tiden att gå under tågresan. Och som vanligt var det smockat med folk. När jag sätter mig ner och börjar läsa min tidning känner ju hur kvinnan brevid mig börjar gratisläsa min tidning!! Och hon var ju inte diskred för 5 öre!
Vände min tidning mer åt mitt håll med det funkade inte, hon glodde som en apa ner i min tidning!
Så tänk på det nästa gång du läser från en annans tidning på tåget/bussen, vänd inte hela huvudet mot tidningen, för det märks mer än vad du tror ;)

Tänkte lägga in några klipp från programmet Dubbat som går på SVT på onsdagar kl 21:30. Som vanligt satt jag klistrad framför tv:n för att se på det. Men var verkligen inte lika kul som det första avsnitten var. Därför lägger jag upp det bästa från det första programmet. Jag skratta så att jag nästan grät, kanske beror på att jag har väldigt dålig humor=p




Debatten med Peter Antoine är ju klockren!


Vilka får komma på Göran Perssons kalas? Skit kul!


Uno och Jocker från Rediriet är hur kul som heslt(:


Hoppas ni tyckte det var lika kul som jag tyckte=p

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe, roliga klipp det där =P
inte samma kille ja ska till som jag va hos sist.
man ska passa på med äventyr medans man är ung, eller hur, haha =)

2008-02-07 @ 10:49:37
Postat av: Mimmi

Jag brukar kolla i andras tidningar :P

2008-02-07 @ 14:43:00
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se
Postat av: Sandra

spelar bara i laget här på jobbet, så det är inte värsta laget jag spelar i, haha. vi som är så dåliga =P
ska nog sola mer i helgen jag med.
testa det nya solariet på nygatan mittemot gymet. ståsolariet är bra och priset helt okej, 2min/10kr.
ciao!

2008-02-07 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0