andra avenyn

dags för en uppdatering känns det som. men vad har jag igentligen att skriva. jag har inte gjort så mkt sen senast. igår var jag barnvakt åt min 15-åriga brosa=P skämt och sido.. våra föräldrar var på middag hos ett par kompisar i sthlm. så då passade vi på att äta lite pizza och andra onyttigheter.

och idag har jag inte gjort så mkt mer. vaknade halv två idag?!?! Vad är det med mig? sover aldrig så länge, inte ens när jag har varit och festat dagen innan. måste nog vara för att jag är förkyld=/
jag har iaf gjort ngt nyttigt idag, städat mitt rum(: Faan va bra jag är!! Har till och med bytt sängkläder(:
hade tänkt lägga upp alla bilder från nyår och så, men såg att jag inte hade ngt batteri kvar, och jag har tappat bort min laddare så nu måste jag verkligen ta tag i det hela och skaffa en ny! åker ju utomlands om 3 veckor!!

snart är det andra avenyn igen! längtat som en dåre typ, har blivit helt fast i det programmet. konstigt nog gillade jag inte det från början. är det någon som kan tala om för mig vem det är som fick rollen i andra avenyn efter castingen som gick på tv?

image484



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0