As master

nyduschad och fräsh nu(: Har varit och tränat med Linnéa och Sandra. efter Aerobicpasset gick jag upp och körde lite as master. Tjejerna var kvar där nere och gick på core. Svetten rann som fan på mig efter 15 min=P

Så nu är jag helt död, ska gå och lägga mig snart. Bara två dagar kvar till helg! Längtar nu! Fick veta av mamma för ett tag sen att vi ska till ett par gamla kompisar till min föräldrar på lördag. Dom har två barn som är i min ålder, 21 och 19. Therese som är 21 och Johan som är 19. Jag var kär i Johan när jag var mindre, så det ska bli kul att träffa dom igen efter ungefär 10 år=p

Nu ska jag kolla klart på Dubbat och sen ska jag sova!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0