batteriexperten

äntligen har jag hittat en billig laddare till min kamera! eller det var mimmi som har hjälp mig, tack gumman!
hon är nog rätt trött på att jag vill låna hennes laddare hela tiden=p 239:- kostar den, och det är lätt värt det.

snart slutar jag(: tiden har gått jätte fort idag.. nu ska jag hem till s-tälje och sen ta 760 för att åka till maxi eller coop med Linnéa. ska köpa ngt gott, för vi ska kolla på hockey idag. viktig match! ssk-skellefteå! Om vi vinner idag så är vi i slutspel(; Ja vet, jag låter som en hockeyn nörd, och jag tror jag håller på att bli en också=p

jag tror jag kommer synda idag! för jag är expremt sugen på chocklad!!! Usch jag får inte hålla på och fuska så här nu:(

image486


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0