Blomrabatt i munnen. .

igår kväll hade jag och mina kära dator ett gräl, vi kom inte så bra överens! och det är ju inte första gången precis. Känner på mig att han vill göra slut, han är så frånvarande hela tiden;)
Nej men min data har blivit hur seg som helst! orkar inte lägga ner tid på att fixa det heller=p

orkade inte skriva ngt inlägg igår. kl var runt 23:15 och var verkligen tvungen att gå och lägga mig. det enda som var viktigt var att hitta Amandas nya låt och lägga in den på mp3, eftersom den släpptes igår så var det ingen som hade den riktiga versionen! Så fick ta en b-version som ngn hade spelat in från en radio, men det funkar så länge(:
efter jobbet igår träffade jag joe för en matbit på stan och sen träning. såklart blev det nancys och tog en skaldjurssallad(: och är jag och joe ensamma om att hata nancys pasta?!?! dom slänger ju ner en halv blomrabbat, alltså dom där gröna grejerna i pastan=p det man frågar varandra efter man ätit en salladsmeny är: jag har ngt grönt på tänderna. när jag frågade joe och hon sa: ja det har du, en hel del, trodde jag hon skoja!
när jag kollar mig i spegel så har jag ju en halv blomrabatt på tänderna, på varje tand var det ngt grönt! Usch vad äcklig jag såg ut!!

Kvällen var lugn, kollade på grammisgalan, och grattis till kent som fick pris för bästa album och bästa grupp, säkert! som fick bla för bästa kvinliga artist, och Adam Tensta för bästa hipphopp/soul/dance!
Och Amanda gjorde ett jätte bra framträdande! Älskar hennes nya låt! Fast hon lät lite väl för hes igår, men you go girl!!


Amandra Jenssen - Do you love me?


Kommentarer
Postat av: Anna

All media har sågat Amanda..

2008-01-10 @ 11:13:46
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Johanna

Den är i slutet av maj tror jag. Så det kan ju bli vårat träningsmål :D Yes, på lördag vid 12 blir skitbra :) VI kan ju höras imorgon mer om det! Puss puss

2008-01-10 @ 20:09:25
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0